عشق و افسانه

َwww.AR-1362.blogfa.com

عشق و افسانه

َwww.AR-1362.blogfa.com

LOVE Love is all that I can give to you Love is more than just a game for two Two in Love can make it Take my heart and please don t break it Love was made for me and you عشق عشق همه چیزیست که می توانم به تو ببخشم عشق چیزی بیش از یک بازی دو نفر است وتنها دو عاشق می توانند آنرا به وجود آورد قلبم را با خود ببر و لطفا آنرا نشکن زیرا عشق برای من و تو ساخته شده است به تو محتاجم هنگام که چشمانت را ندارم در تاریکی زندگی می کنم و هنگام که خنده هایت را ندارم در سکوت مانند مومنی که کسی خدایش را کشته باشد من دلیلی برای زندگی ندارم به تو محتاجم چون یک درخت به باران چون تاریکی به روز کاری نمی توانم بکنم چون عشق تو بر من غلبه کرده است ومن همواره به تو محتاجم... شب برایم تصاویر و هم آلودی به ارمغان می آورد و من خود را در سینمای رویا می بینم . به تو محتاجم برای دانستن اینکه شبها آسمان زیباست برای اینکه بهتر از آنچه هستم باشم برای اینکه بدانم زمان کوتاه است.... کاری نمی توانم بکنم چون عشق تو بر من غلبه کرده است و من همواره به تو محتاجم به کمی عشق محتاجم هر روز در هر لحظه همه چیز در قلب من در چرخه ای دیوانه وار دوباره آغاز می شود زیرا عشق خورشید و امید من است وزیبا ترین چیز در جهان من عشق شکفته در دل دارم که با کمترین چیزی شعله ور می شود نگاهی مرا وادار به ترانه خواندن می کند یا مرا می آزارد ومن می دانم که به سادگی قلبم را به لبخندی می بازم به کمی عشق محتاجم روز به روز من محتاج وجودی می شوم که آن رادر کنارم احساس می کنم مانند یک کودک گم شده و بی دفاع بدون عشق من هیچم آسمان من خود را می پوشاند بهارمن ناگهان هوای پاییزی به خود می گیرد ومن باور می کنم که ستاره خوشبختی خودرا از دست داده ام و بخت مرا رها می کند سخن دل بود از صاحب وبلاگ. عزیزانم شما می توانید نظرات و پیشنهادهایتان را در این را بطه برایم بفرستید یا از طریق ایمیل برایم نامه بفرستید AR_1362@yahoo.com یا amin_ryi@yahoo.com یا AR_1363@hotmail.com یاdele_mane@yahoo.com به این شماره پیام بدهید:۱۰۴۶ ۹۲۲ ۹۳۲ ۰۰۹۸ یابه این شماره تماس بگیر ید ۲۶۲۷ ۰۳۰ ۹۳۷ ۰۰۹۸ شما عزیزان را به خدای بزرگ می سپارم محمد امین رضایی از ولایت بامیان اولسوالی یکاولنگ قریه گوهرگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد